Wednesday, May 23, 2012

My favorite bloggers-Part 1.

Jelikož mě v komentářích jedna slečna požádala, abych udělala článek o mých oblíbených blogerkách, je tady:) Myslím, že se na blogu jednou za čas budou objevovat takovéto články. Dnes jsem vybrala blogerky, které mne napadnou první, když se řekne: "Tvá oblíbená blogerka?". Snad se vám článek bude líbit:)
 Její blog jsem objevila díky Your Lucy, když jí dala taky do článku
o blogerkách, od té doby jsem si ji moc oblíbila! Je velmi sympatická
a celkově mě její blog baví:)
První zahraniční blogerka, kterou jsem našla. Její styl je jedinečný!
Má hodně rockový styl, až to někomu může připadat moc.
 Takový styl nenosím, ale líbí se mi!
Je úžasná! Má krásné fotky, styl a je moc milá.Videa<3
Její styl je často jednoduchý, a tím krásný! Skvělá fotografka.
Danny Rose je pro mě jedním z nejlépe oblékaných lidí, co znám, a co
jsem viděla.Jedním slovem:Nádhera!

Jejích článků se vždy nemůžu dočkat.Krásně se obléká, je moc milá, prostě supeeer!
Krásná postava, jednoduchý, úžasný styl!Videa<3

8 comments:

  1. Neznám všechny, ale pár z nich asi jo.A ty co znám píšou opravdu úžasné články a mají krásné fotky, tře Your-Lucy)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. všechny jsou už hodně známý no, ale jsou super :)

    ReplyDelete
  3. znám všecky a popravdě řečeno, poslední dobou tyhle "okoukané" bloggerky už nemusím, ale styl mají, to ano:)

    ReplyDelete
  4. Takmer všetky poznám a celkom aj súhlasím, že sú naozaj dobré :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  5. Myslím, že články o blogerkách nikoho moc neberou. Raději máme něco notřelého, raději úlety.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenhle článek je na přání čtenářky, tak vzniknul, protože to někoho zajímá.

      Delete
  6. Každá máme nějakou blogerku na kterou se díváme. Dá se řící, že všechny známe. Pokud má blogerka aspoň 1 člena, tak už blog splnil svůj účel. .....

    ReplyDelete
  7. Já k nim taky občas kouknu, jsou dost profláklý, tak je ani nemam v sledovaných a narážim na ně.

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...