Thursday, September 27, 2012

I love tomorrow!

Většinou, když usínám, tak přemýšlím, co si druhý den obleču, ale včera večer jsem vůbec nevěděla a usla jsem, úplně s jinými myšlenkami. Ráno jsem ještě strašně moc spěchala a vzala jsem si, to co jsem měla po ruce. Výsledek se mi, ale líbí. Tuhle sukni už jste dlouho neviděli a dnes na ni bylo ideální počasí. Strašně se těším na zítřek, odpočinek už potřebuju (to víte, po tak dlouhé době:D)! Užijte si volna:)


/shoes-Vagabond/skirt-Bershka/jacket-HßM/

25 comments:

  1. Jako vždycky krásný outfit :) Nak koupí těhle balerínek ted´ uvažuju, mám ty nižší béžové a právě si nejsem jistá jestli si černé koupit vyšší nebo nižší :)

    ReplyDelete
  2. Zajímavý outfit :) líbí se mi kombinace toho svetru a bundičky! Co to ale příště zkusit třeba s legínama a barevnějšíma botkama? :))

    ReplyDelete
  3. Taky vždycky při usínaní plánuju, co si druhý den vezmu a co udělám s vlasama :) Je fakt, že někdy usnu tak rychle, že nad tím ani nezačnu přemýšlet. To mám pak ráno trochu dilema, ale vždycky se to nějak vyřeší :)

    ReplyDelete
  4. rychle se obléci a vzít sukni? klobouk dolu :D

    ReplyDelete
  5. ta sukně je úchvatná, taky si užij zbytek volna:)

    ReplyDelete
  6. Dokonalýýý,ale podle mě by to chtělo jiný boty.:)

    ReplyDelete
  7. jé skvělý! akorát bych vyměnila botky:) ale svetr miluju! a sukni a křivák a všechno! :D :)

    ReplyDelete
  8. Velice hezký outfit:) Moc se mi líbí ta bunda!:)

    ReplyDelete
  9. úžasná bundička a aj sukňa ;-)
    aj ja chcem voolno :-D

    ReplyDelete
  10. krásný!Líbí se mi ten svetr se sukní:)

    ReplyDelete
  11. ahh ty boty! všude sháním a nikde nemůžu najít :)
    your-honeybee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super outfit, len tá kombinácia s bundou sa mne nepáči :)

    ReplyDelete
  13. Krásny outfit ale tiež by som to dala farebnejšie :) ;)

    ReplyDelete
  14. naprosto nejrkásnější !!!!! :)

    ReplyDelete
  15. Taky věčinou přemýšlím před usnutím co si vezmu na sebe :) a Ta bundička je úžasná,opravdu se mi hodně líbí :O
    http://veronikacerna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Ten dřínový křivák je bezva! a vůbec celý outfit se mi moc líbí. :)

    ReplyDelete
  17. strašně se mi líbí ten svetr mm

    http://miaisnotmia.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. mazec outfit ;) ...ty boty jsou No.1 na mém wishlistu!
    nedávno jsem si taky založila blog, budu jen ráda když se tam stavíš ;)
    http://babettethedreamer.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. tak to je nádherná sukně!!...moc ti sluší

    ReplyDelete
  20. někdy ty nepromyšlené outfity bývají nejlepší - alespoň u tebe se to potvrdilo :))

    ReplyDelete
  21. moc se mi nelibi kombinace zimni svetr a letni sukne :/ ale jinak uzasnej blog :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...