Friday, April 4, 2014

I'm different...

Často slýchávám, že můj styl je vhodný spíše pro starší slečny, (rozuměj 20 a více let). Nějak nevím, co lidi k tomuto názoru vede. Co vlastně očekávají, že budu nosit? Pravděpodobně se stačí rozhlédnou na ulici, abych pochopila, co si mám úměrně ke svému věku obléknout. Správně bych neměla poznat kvalitu, mít ráda minimalismus a už vůbec ne, ocenit nadčasovost věcí...Abych se přiznala, vždy jsem byla hrdá na to, jak se oblékám, že nejdu tak úplně s davem pubertálních slečen, které hromadně nakupují v New Yorkeru, (nic proti NY, ale asi chápete, co jsem tím chtěla říct...), ale mé okolí to vnímá úplně jinak. To jak se k módě stavím a prostřednictvím jí se prezentuji je pro ně často nepochopitelné. Snad ani nemusím připomínat kolikrát jsem slyšela tuto větu na tisíc způsobů: "Tobě se to nelíbí? Když ty máš tak divný styl!"...
Co si o tom myslíte? Teď je ta správná chvíle projevit svůj názor!


shoes-New Balance, skirt-H&M Trend, shirt, sweater-UCB, bag-from Adélka(here)

46 comments:

  1. ten svetr musím MÍT !!! boží ... o tom stylu se bavit nebudeme, znáš můj názor ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Naprosto boží outfit. Teda abych správně napsala všechny outfity! Na styl oblékání mám stejný názor nedávno když jsem čekala v autě jsem si prohlížela ty holky co nosí, neříkám každému se líbí něco jinýho, ale správně jak píšeš každý si myslí že všichni jdou s davem, ale právě naopak. Mám na to uplně stejný názor jako ty! :)

    ReplyDelete
  3. Skvělý, ta sukýnka je na tobě naprosto dokonalá!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. nádherná volánová sukně a ty tenisky k tomu jsou parádní!

    http://stylebyeliza.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Mi se tvůj styl moc líbí, sluší ti to. A je fajn vidět na ulici občas někoho, kdo vypadá jinak než všichni ostatní a zaujme, vždycky mám hned lepší den :D. Btw. kolik že ti je? :)

    ReplyDelete
  7. Náhodou máš super styl, nenech si ho vzít!
    Já tenhle styl miluju a sama bych se podobně ráda oblékala, ale nemám na to prostředky, ale i tak bych řekla, že se oblíkám jinak než většina lidí co znám. Třebahrozně ráda kombinuju jednu věc na víc způsobů, kamarádka mi jednou řekla, že to vypadá jako bych pokaždé měla něco jiného a přitom je to pořád jedna věc. A navíc v jednoduchosti je krása a ty to s módou prostě umíš!! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. asi bys měla nosit každou tkaničku jiné barvy :D né vážně! co bych dala za to ve tvých letech mít takový styl,co to melu...co bych za to dala i teď!!! ale moc se okolí nemůžeš divit,takový cit pro módu se u tak mladé slečny vidí málokdy! oni na to časem přijdou nebo aspoň většina z nich! :) máš skvělý styl a tečka!!!

    ReplyDelete
  9. Tohle je jeden z tvych nejlepsich outfitu, fakt me ohromil. Tvuj styl je nejlepsi, co si budeme povidat :)

    ReplyDelete
  10. Moc ti to sluší a ta sukně je nádherná :)

    ReplyDelete
  11. Já tvůj stly miluju a moc tě za něj obdivuju! To jak, dokážeš poznat nadčasovost, jak jsou tvé kousky oblečení kombinovatelné, to je paráda. Je pravda, že mi občas příjde, že něco je už opravdu trochu víc usedlé, ale i tak je jedinečný! :)
    Taky mi vadí, jak když žádný obchod v Brně nemá např. beanie, tak je skoro nikdo nenosí, i když ve světě je o módní hit, a jakmile se někde objeví, má je půlka Brna.

    ReplyDelete
  12. Náhodou, podle mě je super, že máš trochu odlišný styl. Na ulicích vidím skoro furt to samý v bledě modrém. A ano, musím přiznat, že já jsem jedna z nich. Ráno na sebe holt hodím džíny, tričko nebo košili, občas sukni, koženkovou bundu a conversky. Nijak se s tim nepatlám, nosím hlavně to, co se mi líbí a je mi pohodlné.
    Naopak moc obdivuji lidi (jako ty), kteří dokážou sestavit takovýhle outfity a vypadají v nich tak hezky :)

    ReplyDelete
  13. Takový kecy vůbec neřeš, já ten tvůj styl úplně miluju, ne vždy mi sednou všechny kombinace, co tady prezentuješ, ale v 95% ano ano ano a nechápu, jak se můžeš tak vkusně oblékat s ohledem na tvůj věk, fakt bomba ;) Taky nemám ráda ten ovčí způsob oblékání, tzn. jedna ovce ze stáda si oblékne to a pak to mají všechny..

    ReplyDelete
  14. Tvuj styl je tak nadcasovy a originalni, ze te vidim za par let jako navrharku. Tesim se!

    ReplyDelete
  15. super outfit..ty a Johanka ste podla mna uplne najstylovejsie holky v CR :) Chlpatej kabelke stale neviem prist na chut, ale neva..je super, ze si ina..len tak dalej :)

    ReplyDelete
  16. the bag is so cute
    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    ReplyDelete
  17. Ach, ach <3 Já prostě nevím jak mám vyjádřit slovy jak je tvůj styl úžasný <3.

    ReplyDelete
  18. Máš skvělý styl:)) hlavně za poslední dobu mi přijde, že ses hodně změnila (teda podle fotek co vidím tady na blogu) a s tím se změnil i tvůj styl. Opravdu se mi přijde, že ses posunula hodně nahoru se svým stylem oblékání a mohla bys konkurovat řadě zahraničních blogů. Podle mě máš nejosobitější styl ze všech českých blogerek, což je na 16-ti letou slečnu opravu pozoruhodné! ;)

    ReplyDelete
  19. Náhodou, máš naprosto úžasný styl! Já jsem třeba odpůrce sportovních bot k elegantním outfitům, ale to, jak si to zkombinovala ty, to mě úplně dostalo, poprvé se mi to tak líbí. Asi to souvisí i s tím, že ty boty mají nádhernou barvu a celkově jsou moc hezký :)

    Dom by Dom

    ReplyDelete
  20. Tohle je naprosto skvělý a sluší ti to. Upřímně nic jiného bych si na tobě představit ani nedokázala, tenhle styl ti prostě sedí! Mimochodem ty jsi snad krásnější a krásnější <3

    ReplyDelete
  21. tvůj styl je nejlepší! a neboj, nejsi sama.. na mě taky vždycky všichni koukali jako kdybych spadla z višně, když jsem jednou přišla do školy v boyfriend jeanech :D já si myslím, že toto si musí prožít každý člověk, který má rád módu a originalitu, protože až se pak dostane do okruhu lidí, kteří to umí ocenit, tak to teprve bude super! navíc, ty na to máš vážně buňky! tvoje outfity mě vždycky baví :)

    ReplyDelete
  22. já naopak tvůj styl a cit pro módu obdivuju :) pokaždý, když na tvůj blog kouknu, i když ne vždy napíšu komentář, tak si řeknu, super! :) kéž by takových slečen ve tvém věku bylo v ulicích více :)

    ReplyDelete
  23. Mě tvůj styl rozhodně baví! Mohla bych mít jakkoliv velkou fantazii, ale doopravdy nikdy nepochopím, že dokážeš vymýšlet tak skvělé outfity, a že v nich vypadáš stále krásněji <3!!

    ReplyDelete
  24. Héj, já nakupuji v NY :-( né dělám si legraci, :-D divím se že ti někdo řekl něco k tvému stylu já naopak si tě vážím pro tvoji odvážnost, neobvyklost, líbí se mi že jsi originální vážím si tě už jen proto že slečna v tvém věku má tak krásný postoj ke svému stylu, u mě tedy tvůj styl vede a nemám žádné výhrady ;-)

    ReplyDelete
  25. Náhodou máš úžasný vkus! Tleskám <3 <3 :-)

    ReplyDelete
  26. Já si myslím jediné - ty máš styl a super úžasný styl!!!! Takže se nenechej nikým ovlivňovat! :)) já to mám taky tak podobně... ať si nakupují v obchodech typu NY atd. oni nevědí, co se nosí a co znamená slovo móda, trendy a umět dobře kombinovat :) my jsme tu od toho, abychom je naučili vnímat módu a trendy a abychom se od nich odlišili :)) já vím, je to těžký... ale proč se pořád ohlížet a nechávat se dojebávat někým? vždyť nám to za to nestojí, no ne? :) jsi super, krásná, milá a tvůj styl je jedinečný! takže přestaň, jasný? :D

    ReplyDelete
  27. Neskutečně vám děkuji za krásné komentáře a názory! Velice si vážím vašich reakcí :)

    ReplyDelete
  28. Jsi úžasná! :)
    Mám to stejně, je mi také 16, ale už ve 13 jsem se nechtěla oblékat jako ostatní. A vždy si toho někdo všiml, byla jsem ta "jiná". Ale otázka je, v čem jiná? Že se nerada oblékám jako ostatní, že si dovolím odlišit se? Úplně s tebou souhlasím a jen tak dál. :))

    ReplyDelete
  29. Máš úžasný styl, líbí se mi že jsi kreativní, jiná a nebojíš se nejít s davem. Proto tě mám ráda a jsi má oblíbená bloggerka :).
    Ostatní lidi neposlouchej, a hlavně se jimi nenech ovlivnit :))

    ReplyDelete
  30. Haha, zajímavé, v poslední době tohle slýchám (respektive čtu) od různých blogerek, včetně mně:D. Osobně asi ještě nejsem dost silná, abych někdy vydžela některé kecy těch lidí, i když se to už lepší. Pamatuju si, když jsem byla maldší, tak kolem 12ti let, jsem přišla ubrečená, proč se mi tak posmívají a ona mi řekla:"Johanko, to se nesmíš divit, když se odlišuješ." Já chápu, že kdokoliv se odlišuje, zákonitě si vyslouží zkoumavé pohledy, ale neměly by to být negativní reakce. V tomhle případě bych uvítala i torhcu pokrytectví-i když se ti to nelíbí, tak se třeba usměj a pochval, nebo jen projdi. A bylo by to.
    Teď si taky vzpomínám na věc, co se mi stala před nedávnem: potkala jsem svou drahou kamarádku po pár měsících odloučení a ona si přivedla pár svých nových kámošek. A hned na mě spustila, že mě musí seznámit, protože holkám povídala o tom, jaký mám JINÝ styl oblékání a že je prostě odlišný a originální...a já jsem tam cítila takové bodnutí, jakože jsem rpostě "ta divná" ... Ale možná je to jen můj špatný dojem, nevím. Každopádně, ti přeju dost síly na to, abys tyhle věty pouštěla jedním uchem ven a nevšímala si jich:), páč ty na to máš, jsi mi velkou inspirací, když nemám náladu se oblékat nějak "jinak", právě kvůli tomu, aby se mi ostatní neposmívali nebo co já vím.

    ReplyDelete
  31. Dneska jsem se poprvé podívala na tvůj blog a jsem ohromená. Jsi krásná a máš styl- co víc si přát. :) Jsem tvůj nový follower !

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    ReplyDelete
  32. tvůj styl je skvělý. a přijde mi hloupé říkat, co odpovídá a co ne tvému věku. styl je rozvíjení svého vlastního já, takže si z takových názorů nic nedělej :) moc hezký outfit. ty barvy jsou pro sebe, jako stvořené.

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  33. Ten text ako keby som písala ja. Presne viem o čom hovoríš, lebo sa tak isto stretávam s tým, že sa podľa iných obliekam ako stará :) Absolútne nič mi to nerobí. Vždy sa totiž pozriem čo majú tí ľudia na sebe a vždy sú to veci, ktoré by som si ja na seba nedala ani keby mi niekto zaplatil :D Takže to, že sa im nepáči moje oblečenie je pre mňa kompliment :)

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. sukynka je skvěla :)

    http://born-from-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  35. Maš skvelý štýl, ovela lepši než mnoho dnešnych tinedzerov... A s tym NY mas uplnu pravdu.. :)

    ReplyDelete
  36. Kašli na tyhle řeči! Máš jedinečný a originální styl, který nedokáží ocenit, jelikož v u nás je normální mít vytahané tričko s potiskem a kalhoty! Pokračuj v oblékání jako do teď! :)

    ReplyDelete
  37. Miluju tvůj styl!!! ♥ Jsi skvělá! :)

    ReplyDelete
  38. Slouží tyhle boty vůbec jako sportovní? :D

    ReplyDelete
  39. na svůj věk máš rozhodně rozdílný styl oproti svým vrstevnicím, ale určitě to není nic negativního :) ba právě naopak! mě se moc líbí to, jakým směrem se vyvíjíš a jsem zvědavá, jak tomu bude v budoucnu :)

    ReplyDelete
  40. Tak to ty jsi mi vykoupila tu kabelku od Adely!:D je skvela a super tenisky;) na ty komentare od vrstevniku kasli, treba jednou pochopi, co je moda a co jen obleceni.

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...