Wednesday, April 16, 2014

Tartan and colder weather

Když jsem si tuhle bundu kupovala vůbec jsem neočekávala, že ji budu nosit tak často. Ano, moc jsem po ní toužila a domnívala jsem se, že to bude kousek, který vytáhnu jednou za čas. Vše je ale jinak! I když je pravda, že tak to občas bývá. Například počasí v posledních dnech je neočekávané a nemilé až až. To mě přivádí k tomu, že dnešním dnem nám začínají prázdniny, tudíž se chladnější počasí moc nehodí. I tak vám ale přeji, abyste si Velikonose užili a konečně si od školy odpočinuli!



shoes, pants-F&F, jacket-Zara, shirt-UCB

26 comments:

  1. Parádní, jako vždy Danielko! Prázdniny ti závidím, mně naopak dneska začíná ve škole celkem peklo. Do pátku musím vypracovat dvě seminárky a pak se začít šprtat na zkoušky, blé :D

    ReplyDelete
  2. obdivuju tvoje vlásky :-) Jinak na outfitu nemám co vytknout, jsi prostě super :-)

    ReplyDelete
  3. Bozi! Ty barvy ti moc slusej a tyhle boty jsou srdcova zalezitost nas vsech :D
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  4. Kočka! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Aj ty máš tie lodičky ? Už ma s nimi provokuje Ejvi, aj Pavlína a teraz aj ty. Sú prekrásne, okamžite by som ich brala, len v našom Košickom zapadákove môžme o dostupnosti takýchto kúskov len snívať :D

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bunda je moc super! A tento střih kalhot ti opravdu moc sedne:)

    ReplyDelete
  7. Ach, ty lodičky a kalhoty!
    Krásný den přeji.
    EJNET

    ReplyDelete
  8. tie boty súúú perfektné :3

    ReplyDelete
  9. další parádní outfit! jsi prostě skvělá! :)

    ReplyDelete
  10. Ta bunda je úžasná, vůbec se nedivím, že ji nosíš tak často! :)

    ReplyDelete
  11. Ta bundička je opravdu zajímavá, ale nejraději mám ty lodičky- jsou opravdu bomba!

    ReplyDelete
  12. Moc ti to sluší :) studené počasí a tartan patří myslím, neoddělitelně k sobě.
    Mě čekají po Velikonocích přijímačky, tudíž si od školy přes prázdniny moc neodpočinu :(

    ReplyDelete
  13. Wow, ty lodičky celkově pozdvihávají outfit na vyšší level, paráda :) Užij si prázdniny, já si je tak trochu taky udělala, jako odměnu za dnešní snad dobře zvládnutý test z makroekonomie :)

    ReplyDelete
  14. Ty boty! A ta bunda! Nemám slov. Na to, že je už jaro, to vypadá trochu vhodněji na podzim nebo zimu, ale to je určitě jen věc názoru. :-)

    ReplyDelete
  15. I like all the beautiful new fashion trends, really exited nd awesome.

    ReplyDelete
  16. mas strasne zajimavy styl, si kouzelna

    ReplyDelete
  17. Krásný outfit,Dany! Ty kalhoty jsou skvělý... :)

    ReplyDelete
  18. no teda wow! :) naprostá paráda.

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...