Sunday, September 7, 2014

Sad dream

Ráda jednou za čas vytáhnu z šatníku věc, kterou vlastním už delší dobu. Baví mě vzpomínat, jak se za tu dobu můj styl vyvinul a změnil. Třeba tuto sukni mám od počátků tohoto blogu. Sami určitě vidíte, že jsem teď stylově někde úplně jinde (ale tato sukně mě stále baví!) a já zase můžu říct, že i jako člověk jsem se neskutečně změnila. A jsem za to ráda. O tom přece život je...posouváme se stálé dál a dál. Někdy správným směrem, častokrát i špatným.
Jak moc jste se v posledních letech změnili vy? A je něco, co byste si už nikdy nevzali, avšak před lety jste to s chutí nosili?






shoes- TOPSHOP
skirt- TALLY WEIJL
bag, top- ZARA
bomber jacket- LINDEX

28 comments:

  1. tohle-je-tak-strašně-moc-super!!♥

    ReplyDelete
  2. suprové :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Moc pekne aj so starou suknou :) na jednej strane mam pocit, ze sukna do outfitu vobec nezapada, no na druhej strane sa mi prave to na nom paci. A este ta taska :)
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. love this awesome look!
    great combo<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  5. Máš moc pěknou rtěnku! Můžu se zeptat, co je to za značku a odstín? Děkuju moc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Je to ta fialová z tohoto článku: http://mymagic-fashion.blogspot.cz/2014/08/i-love.html
      Je z Topshopu :))

      Delete
  6. Sluší ti to, mně se hrozně líbí ten top. Co se týče změny, mám spíš pocit jako by se změnil svět a život kolem mě a já teď do něj taková já jsem mnohem líp zapadám a cítím se víc uchycená a v bezpečí :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  7. so amazing photos! ravishing!

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  8. Ja jsem se změnila moc, jsem uplne jina nez pred rokem. Delam odlišné veci a miluju lidi o kterých jsem si to nikdy nemyslela, ale s oblečením jsem porad stejna, uz hodne dlouho nosim jedno a to same, mam to proste neskutečně rada :) sukně je perfektni stejne tak tvá rtenka a zamyšlení :)

    ReplyDelete
  9. Ta sukně je náhodou suprová a ty celá jseš úúúžasná! ♡ A mimo jiné, tahle rtěnka ti teda fakt sedne!

    ReplyDelete
  10. Tvůj styl se mi moc líbí a je super, jak se vyvíjí dál, jsi čím dál tím lepší ;) taky bych řekla, že jsem se za posledních pár let trochu změnila a nejen v oblékání :) ale jsem za to ráda... víc se soustředím na sebe, zklidnila jsem se, trochu i usadila a je mi celkově líp :))

    ReplyDelete
  11. Je to úžasné.
    Máš pravdu, je potřeba se někam posunout. Bohužel, někdy to jde doopravdy špatným směr a až pozdě si to uvědomíme :/
    Měj se hezky!
    EJNET

    ReplyDelete
  12. Řekla bych, že jsem se změnila o dost, myslím, že jsem víc otevřenější. jak píšeš, člověk je "odsouzen" k tomu se za život (po)změnit, tak to je a je to dobře. Většinou :D.
    Jinak já si spíš všímám, že nsoím věci, které bych si před pár lety na sebe ani za mák nevzala.
    A mimochodem, rtěnka je opravdu skvělá a i sukně se mi líbí, ale možná bych tu neprůhlednou část trochu prodloužila.

    ReplyDelete
  13. Já jsem se také dost změnila než jsem začala s blogem :D

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  14. Tuhle sukni si pamatuju, další skvělá kombinace :) Já se změnila hodně, úplně ve všech ohledech. A pořád se měním, momentálně díky zahraničnímu pobytu, ten kdyby mě svým způsobem nezměnil, tak by to bylo divné :)

    ReplyDelete
  15. Skombinovala si to dokonale ! Musím povedať, že odkedy ťa sledujem, naozaj si stále lepšia a lepšia ...

    www.michaelakovalcikova.blgspot.sk

    ReplyDelete
  16. Super outfit!!! ♥ Moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  17. ahhh to je tak všechno skvělý! a ten top zbožňuji..moc se mi také líbí barva rťenky. můžu se zeptat na odstín?

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. nejlepší outfit, co jsem za poslední dobu viděla! je to vážně úplně úžasný! moc moc moc!

    ReplyDelete
  19. ..a kde je toto focené? V poslední době ulítáváš na šedém pozadí? Nebo to má hlubší záměr?

    ReplyDelete
  20. Prodáváš na VOTOčI? Jak ten tvůj najdu? Kde máš odkaz? Nebo jak se jmenuješ?

    ReplyDelete
  21. Já bych se ani nedivila kdyby byla slečna modelka, postavu i výšku na to má :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...