Sunday, February 15, 2015

Classy and sassy

Černá je fajn, ale já to s ní moc neumím. Moje all black outfity mi nepřijdou moc nápadité a tak to vždy napravím něčím výraznějším, (dnes červeným kabátkem a košilí). U celočerných outfitů je potřeba si vyhrát se střihy a materiály, což je pro mě vždy oříšek, protože to je opravdové umění.
V poslední době stále více toužím po pořádném černém kožichu, (růžový bych, ale taky brala!), což je vcelku paradoxní vzhledem k počasí, které se zlepšuje, (ťuk, ťuk, ťuk). Jinak nemám ani moc inspirace, což si přímo říká o inspirační článek! Co myslíte?




shoes- DR. MARTENS
pants- PRIMARK
coat- ZARA
hat- H&M
shirt- STRADIVARIUS
blazer- UCB

22 comments:

  1. No jo, po růžovém jsem taky koukala...
    PS: Tenhle kostkovaný ti taky sekne. :)

    Ela

    ReplyDelete
  2. Uuu tento outfit sa perfektne hodí do toho prostredia :). Veľmi pekný outfit a inšpiračných článkov určite nieje dosť takže za mňa áno ! ;)

    ReplyDelete
  3. Skvele a take britske :)) Tiez to mam inak podobne..all black outfity sa mi velmi pacia, ale stale do nich zatiahnem nejaku farbu :D
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. Ty krátké vlasy jsou parádní!

    ReplyDelete
  5. Super outfit, ja teraz v poslednom čase podlieham hodne čiernej tak to skôr doplním nejakou bielou blúzkou :-)

    ReplyDelete
  6. Skvelý kabát! Som veľkým fanúšikom tartanu vo všetkých podobách, takže si mi ním ulahodila :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete
  7. Celý outfit tak, jak je, je parádní, klobouk už je jen taková třešnička ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  8. Taky bych si přála kožich :D Tak třeba se mi poštěstí v nějakých slevách (nejlepší nakupování), nebo další zimu ^^
    A ten kabátek se mi moc líbí, má hezký vzor :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Ja jednoducho milujem nohavice s dierami na kolenách! Paráda! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Klubúčik to uplne krásne zavŕšil! super outfit!! a ano konečne sa otepluje čo mňa osobne hrozne teší :) Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  11. Outfit je skvelej! Ja uz se tak strasne tesim, az dorazi moje martensky :3

    ReplyDelete
  12. tenhle look je bezkonkurenčně TOP! :)

    ReplyDelete
  13. ... a toto je foceno v Brně?... ani nevím, že tady máme taková krásná místa.... jak je hledáš?
    Super to ladí s outfitem.....

    ReplyDelete
  14. Ježíš to je zase úžasné!!!
    Začínám taky pěmýšlet o tom, že si koupím kotníčkové martensky :)

    ReplyDelete
  15. Páči sa mi miesto kde si fotila :D. Outfit je pekný, ten kabátik je super. Ružový kožuch je naprosto super, taká veľká cukrová vata :D

    ReplyDelete
  16. Ty máš vždycky na fotkách tak úžasná místa...a jinak s ebudu opakovat-ale vážně ti to sekne :).

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...