Friday, May 1, 2015

Perfect piece of clothes

Jak jsem už psala na facebooku, tak dnes tu mám pro vás outfit, který jsem měla v Praze na Cosmopolitan meetingu. Do Prahy se moc nedostanu a tak jsem byla moc ráda, že jsem se při té příležitosti mohla opět vidět s mou milou Kamilou, která mi opět nafotila krásné fotky!Tyto šaty jsem si pořídila už v lednu, když jsem byla ve Vídni kupovat Martensky. Byly tam ve slevě a poslední v mé velikosti, takže vám je asi jasné, že jsem je hned popadla a s radostí běžela k pokladně. Neskutečně mě baví a už se těším až je budu moct nosit i bez trenčkotu.
A abych nezapomněla! Přeji krásný 1. Máj! <3


shoes- ADIDAS STAN SMITH
socks- ZARA
dress- H&M TREND
bag- LINDEX
trenchcoat- H&M
tights- BEPON

19 comments:

  1. Boty úplně nejsou můj styl, více se mi líbí elegantnější kombinace. Nicméně je to zajímavá kombinace, šaty jsou obzvláště super. :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to perfektne <3 Aj tebe krásny prvý máj!
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  3. Krásný outfit! Seš úžasná prostě! <3

    ReplyDelete
  4. Měla jsi to nafotit s tím trikem cosmopolitan:(( nee, śaty jsou super:)

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky, šaty jsou zajímavé a moc ti to sluší! Já hlavně obdivuju tyhle silonky a hlavně to, že se ještě nezatrhaly, jsou fakt kvalitní? :D :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc!
      Silonky jsou fakt hodně kvalitní, nosím je téměř denně a pořád jsou vcelku :D

      Delete
    2. Haha, já mám puntíkaté z Primarku a hned první den jsem tam měla dírku. :/

      Delete
  6. skvělé fotky a šaty!! <3 :))

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit a super fotky, sú trochu iné ako väčšinou, keď ich fotí niekto iný :)

    ReplyDelete
  8. seš tak úžasná a Kamči fotky aaach <3

    ReplyDelete
  9. Krásný outfit :)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    ReplyDelete
  10. Skvělý outfit, ostatně jako vždy, tomu není co vytknout... až na ty boty, ale to už je pak otázka osobního vkusu. Ne, že bych byla proti teniskám k šatům, spíše mi k tomu nesedl zrovna tenhle typ. :-)

    ReplyDelete
  11. zladiť adidas a elegantné šaty, keby len z počutia, asi by to mojim predstavám nelahodilo, ale musím uznať vyzerá to supr :)

    ReplyDelete
  12. vyzera to fakt super :) a to mas dvoje silonky naraz oblecene? :-O

    ReplyDelete
  13. pančušky+ponožky su super!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...