Tuesday, November 24, 2015

My love is purple

Přemýšlíte někdy nad tím, zda žijete život, jaký chcete žít? Na mě tato myšlenka jednou za čas přijde a teď mi ji přinesl příspěvěk na fb stránce HateFree Culture, která zveřejnila fotky známých osobností s nekonstruktivní kritikou a urážlivými komentáři. To mě nutí přemýšlet, co lidi nutí se takto chovat. Z nějakého důvodu si myslím, že když je člověk spokojený se svým životem, nemá potřebu urážet někoho jiného. Internet je mocný a anonymita snad ještě víc. Ale proč?! Má toto snad nějaký smysl? Je na každém, ať si sáhne na svědomí a uvědomí si, jestli někoho tímto způsobem urazil nebo vůbec závistivě někomu něco nepřál a cítil vůči němu zlost (třeba "jenom" uvnitř). Ale hlavně nezapomeňme, že je to na nás. Svůj život si vybíráme sami, takže dělejme vše proto, abychom si plnili své sny, přáli lidem okolo nás jen to nejlepší a žili bez závisti a zlosti.No hate, just love...(lol).
P.S. Snad vám takový druh článku nebude vadit. Občas mám prostě potřebu něco vypustit do "světa" a blog je přece jenom ten nejlepší způsob!




shoes- ADIDAS STAN SMITH
socks- PRIMARK
pants- ZARA
bag- LINDEX
bomber jacket- H&M TREND
turtleneck- UCB/OLD

12 comments:

  1. velmi pekne ♥
    a clanok je skvely, mam rada take na zamyslenie ..
    Peackapples

    ReplyDelete
  2. Na ten projekt jsem také narazil a nestačil se divit.
    Nebyl jsem vždy se svým životem spokojený, ale nikdy jsem neměl potřebu někoho urážet.

    ReplyDelete
  3. - pravda pravdouci a ty tvy vlasy !

    ReplyDelete
  4. Opět perfektní outfit, vlasy, článek! A souhlasím naprosto, ty lidi nikdy nepochopím. I kdyby se jim daná věc nelíbila, vždycky to můžou říct kamarádovi, ale takhle to někomu na rovinu říct a ještě schovaní pod anonymitou, to je fakt smutné.
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Vždycky se mi líbí úprava tvých fotek, a taky tvoje vlasy:)

    Určitá část lidí měla potřebu urážet vždycky, a navíc když je to teď na internetu tak jednoduché... achjo.

    ReplyDelete
  6. No hate, just love for this outfit! <3

    ReplyDelete
  7. Jsi úžasná! ♥

    Krásný den!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  8. fotky a outfit jako vždy - TOP! <3
    a co se týče článku, tak s tebou souhlasím... vůbec nechápu, jak někdo prostě někoho může nesmyslně urážet, ale takoví tu budou bohužel vždy..

    JULI JULI blog

    ReplyDelete
  9. Krásný fotky a naprosto s tebou souhlasím! :))

    ReplyDelete
  10. Mě se to moc líbí, jako vždy perfektní! ♥ I v článku s Tebou musím naprosto souhlasit! Jen se zeptám - takhle chodíš normálně do školy? :) Protože kdybych si tohle na sebe vzala já, všichni by na mě nechápavě čučeli, co to mám na sobě :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mně to připadá jako úplně normální outfit a ve škole jsem ho měla))
      Ani jsem si nevšimla, že by na mě někdo divně koukal :D
      Každopádně děkuju, stačí se nebát a nosit, co se ti líbí a být svůj.

      Delete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...