Monday, May 30, 2016

Gold

Jsem zpět z Polska. Tentokát jsem fotila pouze na analog, takže časem, až dofotím film a nechám si fotky vyvolat, se s vámi o ně podělím. Krakow jsme si moc užili, prošli křížem krážem a dokonce i projeli na kolech. Po cestě zpět jsme se zastavili i v Osvětimi a tak zakončili náš výlet. Ale víc vám prozradím až s fotkami.Co se outfitu týče, tak jsem po dlouhé době vytáhla tuhle sukni od babičky a pochlubit se musím taky náhrdelníkem, kterým mě obdarovali z webu Happiness Boutique (kde mají i nádherný naušnice). Je to krasavec, co myslíte?
(btw. s kódem "mymagic-fashion" můžete do 24.června získat 10% slevu na nákupy přes 19 euríček a poštovné je na webu zdarma!)



shoes- REEBOK
skirt- VINTAGE
t-shirt- H&M TREND
backpack- ZARA
bomber- STRADIVARIUS
sunglasses- URBAN OUTFITTERS
necklace- HAPPINESS BOUTIQUE

7 comments:

  1. Do Krakowa to máme taky naplánovano, ale zatím bez termínu =)
    Jinak, hodně štěstí s analogem =D, já v to svém nejsem schopný dofotit posledních 10 snímků už skoro rok =(

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. Nádhera! <3 A že vraj nikto nie je dokonalý!
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  3. Jé, na tento náhrdelník jsem na Happiness boutique taky koukala, nakonec jsem zvolila mramorovaný krystal <3 Těším se na článek s fotkami z Polska, do Krakowa bychom rádi v létě, tak se inspiruju :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...