Thursday, June 16, 2016

Slumber

Poslední týdny žiju tak nějak zpomaleně. Všechno kolem mě běží a utíká a já si to ani nestačím uvědomovat. Hrozně moc se snažím zachytit každou chvíli, ale nejde to. Z ničeho nic je konec roku a všechno, co jsem si myslela, že stihnu před koncem třeťáku se rozplývá. Jediné k čemu jsem se zvládla odhodlat jsou plány na léto. Poslední dokupování lístků na festivaly a ubytování do Berlína. Chtěla bych toho stihnout tolik, ale jak už jsem řekla, život prostě moc utíká a já moc spím a všechno mi trvá. Ale pravdou je, že se mám jinak hrozně fajn, každý den si tancuju na oblíbenou hudbu a směju se od ucha k uchu...a to je to nejdůležitější. 



shoes- ADIDAS STAN SMITH
skirt- WINWIN LOVE
bag- VINTAGE
top, choker- DIY
sunglasses- URBAN OUTFITTERS

4 comments:

  1. No outfit ja naprosto super! Krásné fotky! Já zase moc nespím a jsem furt unavená, to si člověk nevybere, hehe.
    Jinak bych tě ráda pozvala na svůj blog www.jojovictus.blogspot.com , kde najdeš články předevší o modelingu, zdravém životním stylu, cestování a samozřejmě i něco fashion. :-)

    ReplyDelete
  2. Mně se ty botky taky líbí, ale nevím jestli zrovna v kombinaci s tím outfitem, každé zvlášť je to super :D

    ReplyDelete
  3. Úžasný fotky jako vždy a držím palce, ať toho stihneš co nejvíc :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Don't understand anything but can't pass by without telling you how gorgeous your maxi skirts are! This one is amazing, perfect not only for casual outfits but for parties, especially when combined with glittering trainers!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...